vardagsmat

hur javla forbannad kan man bli!!?
Har satt jag och skev en hel javla sida och helt plotsligt forsvann det! Satans skitsnack om att man kan 'forhandsgranska' sitt inlagg, men ta mig tillbaka till mitt inlagg nar jag ber om det da, da!! Aarrrgh!!

Ok, puh! Oy vey!

Iallafall. Har hander det inte sa mycket. Har haft en extremt trakig kvall, spenderat alldeles formycket tid framfor TV pa soffan och glott pa precis ingenting... Jag kan kanna hur min hjarna smalter och fettet svaller.

Hade tankt ga till gymmet idag, sa var det tankt, men det blev for sent for mig att ga dit och hinna hem innan solen gatt ner. ('Solen gatt ner', ja, jag bor i en grotta...) Har dar jag bor har vi inga gatlampor sa nar det blir morkt ute, blir det backsvart! Och det tar en ungefar 20-25 min. att ta sig dit, om man nu inte tvarar genom grannens tomt, vilket ger en ca. 10-15 min. Jag har gjort det nagra ganger, men varje gang ar jag lika radd att de ska komma pa en och jag har ingen lust att hamna i brak. Speciellt inte med nagon amerikan som letar anledningar att stamma folk till bade hoger och vanster.

Jag hade ju faktiskt kunnat gymma lite har hemma, men det ar nagot med den soffan alltsa... Det gar inte att ta sig ur nar man val en gang satt sig! Och speciellt inte nar en av katterna kommer upp och satter sig pa en. Det ar helt omojligt! Och soffan ar inte ens den mest bekvamaste..! Far val trana lite poi iallafall. Sager varje dag att jag ska, men soffans gravitation ar alldeles for stor! Hahaha!

Michael och Star sover pa soffan...
Star klattrade upp och la sig pa Michael och somnade lika hart hon.

Ska in till stan imorgon, ska ta magra matt i en gammal byggnad pa Broadway. Surveys ar ju inte det mest roligaste man kan gora, men jag tycker att det ska bli interessant att fa komma in och se lagenheterna i denna byggnaden. Tydligen ar det ett gang artister/konstnarer som jobbar dar, och aven om lagen forbjuder dem att bo dar, sa gor nastan alla det. Och konstnarers lofts ar alltid en upplevelse att fa se. Vilket helt far mig att tanka pa Bumbo! Dumbo Arts Festival borde ju vara snart... Forra aret missade jag den eftersom den holls 2 veckor tidager an de andra aren... Hm, let me check. Ah, ok, den 26.e-28.e september... Ah nej, piss, det ar ju da Wendy gifter sig! Hm, far komma pa ett satt sa jag kan swing bada... Kan bara inte missa det i ar! 


Jag framfor en traskulptur i Empire Stare Park. Manhattan Bridge i bakgrunden.
    hur coolt som helst!!!
Kolla bara detta fotot. Inte det pa mig... Sa vi stod dar och kollade pa denna garagedorren med en massa fargflackar pa som inte made nagon som helst sense alls, men sa sa en kille till oss att titta pa det genom kameran och da sag man helt tydligt ett ansikte! Ashaftigt tycker jag!

Jaha, ok... da far jag val sta mitt kast och gora som jag sager for en gang skull... Forsoker fa klam pa hur man gor en ‘buzzsaw', och de tar fasen inte sa latt som det se ut. Kanske jag kan fa till det innan Michael kommer hem. Kolla detta klippet och beundra!

http://www.youtube.com/watch?v=pD4WXwt8bIU


Hajdau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0